نمیخوام این نصفه شبی بنالم وغربزنم.ولی ازفکر فردا خوابم نمیبره.تاریخ انقضای یه هفته ایه این خونه روبه اتمامه.کاش نباشه اینجوری.کاش بااومدنش همه چی همی برای دخترم......ما را در سایت برای دخترم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90
هواشناسی اعلام کرده یه بارون شدید در راهه برا جنوب.خداکنه درست باشه.دلم تنگ شده برا بارون..زمستون اینجا نیومده تموم شد.نه برفی،نه بارونی...پرستوهای مه برای دخترم......ما را در سایت برای دخترم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94